Alla inlägg under oktober 2012

Av Fia - 28 oktober 2012 21:05

Ja nu va de sådär förfärligt längesedan ja skrev igen och de har ju faktiskt hänt en del   


Ja har haft en liten träff. Å ja kan inte beskriva i ord hur STOLT ja är över er och hur fint ni jobbar med era hundar   


De tappra som kom var Tommy och Cross (DB's Agaton) Therese och Fredrik med Hera (Db's Agda) och Rebecka och bonusbarnet Cinco (Bol's Bonnie Prince)


Vi tränade lydnad hela dagen lång och fick även se lite IPO lydnad. TACK Mari för att du kom och visade dom   


De va så kul att se barna som nu börjar bli så stora å kan massa! Ja e så stolt!!


De kommer att komma bilder från dagen inom kort.


Affe och jag går på kurs hos Heidi Billkvam och de går över förväntan    Min lelle valp är så duktig och vi har tagit stoora steg framåt bara matte gör rätt    Ja har fått tillbaka min motivation och har just för tillfället ett enormt tävlingssug! Har ett mål uppsatt så ja får hoppas att vi når detta.


Affe ska ju bli pappa. Daphne har denna häljen gått 63 dygn men inga pluppisar har kommit än. Ja längtar som fasen att se vad som kommer där   


Å såsen är konstaterad dräktig och har denna hälj gått 6 veckor och börjar få mage    Ska bli så kul att få bäbisar igen och jag är jättespänd över denna kull!


Jag och min partner in crime Lotta har denna höst haft en allmänlydnadskurs på hammarö bk. Ett helhärligt gäng!


Annars så är dagarna, häljerna, veckorna och månaderna gått förbannat fort... VART tar tiden vägen??


Take Care!   




Ovido - Quiz & Flashcards