Alla inlägg under februari 2013

Av Fia - 24 februari 2013 11:39

Måste bättra mej med både hemsidan och bloggen   


Men vad har hänt här sen sist då? Jo en del faktiskt

Bajax har hittat ett nytt hem hos Carola och ingen är gladare än jag   

 

Stort lycka till med juvelen   


Sen har ja varit på träning i kr-hamn tillsammans med Shirwalks-ligan. Tusen tack för att ja fick vara med! Där träffade ja lelle Dundra å lelle Ducati. 2 av Affes juveler

     

Dundra                              Dundra               Ducati


Affebarnen har hunnit bli 4 månader redan och ja vet att flickorna är anmlda till sin första utställning   


B-barna sköter sig utmärkt (stundvis) i sina hem    Tusen tack för alla bilder och rapporter från er   


  Ja har världens bästa valpköpare!   


Vet att några ur b-kullen åxå är anmälda till sin första utställning och de ska bli så spännande!


Den 16 feb hade vi en liten träff där Monica och Aron (Beebop), Lotta och Bubblan, Carola och Jaxen (Bajax) och Linda och Doris var med. En himla mysig förmiddag och jag blir så stolt över er!   


Träningen med Affe och Asta har börjat ta fart igen. Hade ju tänkt fokusera på tävling detta år. Hoho ja kanske har tagit mej vatten över hôvvet   


I år ska jag ha kennel läger. Ja längtar redan som en tok efter detta! För di större barna e Heidi Billkvam inhyrd och de mindre får nöja sig med mig   


Sen kommer de bli lite mera träffar runt om i landet. En skogshelg är planerad mot vänersborg och en kombohelg är planerad mot rättviks området. Å va ja tycker de e kul att planera och se er!


De mindre roliga och bland de värsta jag någonsin gjort är att låta Bastian somna in.

Bastian fick bo kvar här då det vid vet besiktning upptäcktes ett skavljud. Några dagar efter besiktningen var jag oc ultraljudade hjärtat och där fann man inga konstigheter med han skulle få vara kvar hos mig en månad till sp skulle vi göra en ny undersökning.

Åkte till vet med gott mod och fick mig världens kalldusch... Bastian hade på en månad utvecklat aortastenos.. Jag bröt ihop i undersökningsrummet och vill skicka ett varmt tack till Åsa som tröstade mig   


Så lilla Seeeebastian fick somna in. Endast 3 månader gammal. Fy fan vad livet är orättvist och denna lelle gudasöt valp med de vackraste ögonen gick de grymmaste ödet till mötes   


  Älskad och saknad    



Take Care!   




Ovido - Quiz & Flashcards