Direktlänk till inlägg 7 april 2013

Db's Barracuda

Av Fia - 7 april 2013 22:12

 


Har i häljen vart på utställning och fina fröken blev BIM! Supergrattis till dej Kari!    Å en superfin kritik på både hund och matte   


I fredags var jag och tränade lydnad tillsammans med Roger. Affe skötte sig ypperligt och jag har massa att tänka på som jag gör. Vet egentligen inte vad som är svårast, att träna Affe eller att träna mig   


Nu är ja förhoppningsvis ledig i hela 6 dagar så nu ska de slipas på än de ena än de andra.


Take Care!   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fia - 14 maj 2014 21:42


Nu har de hänt lite igen      Affe och jag har blivit uppflyttade ur appellen   Lelle spoven spårade mindre bra men skötte sig på de andra momenten så vi klarade oss    Vi har även varit ute och tävlat en lydnadsetta för domaren gud glömde! 156...

Av Fia - 15 april 2014 21:23

       Nu är de fruktansvärt längesedan men lika plötsligt som en trissvinst så kommer de ett blogginlägg      Ja vad har hänt sen sist?   4 st barn ur B-kullen är röntgade DB's Biet HD:A och knä UA Db's Barracuda HD:A knä UA Db's ...

Av Fia - 6 januari 2014 21:27

Ja nu har ett år passerat och vi har ett helt nytt oskrivet framför oss. Kommer en sammanfattning av 2013 inom kort.   Men först lite vad som hänt sen sist.   Db's Barracuda har varit på stora stockholm och fick EXC i juniorklassen. GRATTIS K...

Av Fia - 24 december 2013 17:02


Från oss alla till er alla en riktigt GOD JUL!

Av Fia - 28 november 2013 23:51


Nu är de tre flickorna efter Affe och Daphne röntgade! Å de kunde inte bli bättre. Alla tre med A höfter fria knän och 0 på armbågarna!! Grattis tjejer! Jag är så löjligt lycklig över resultaten :-) Take Care! ...

Ovido - Quiz & Flashcards