Alla inlägg under juni 2013

Av Fia - 16 juni 2013 14:54

Efter utställningen i Örebro var de många som fick kennelhosta. Även mina. Affe och jag skulle starta lydnadsettan men fick ställai in. Asta blev så sjuk att hon fick lunginflammation. VARFÖR kan man inte vara hemma med sina sjuka djur?!!   


Men nu är dom iaf friska.


Eftersom min hemsida inte vill samarbeta överhuvudtaget så blir de dåligt (läs inga) uppdateringar där tills den vill funka igen.


De har ju hänt lite iaf under denna period.


Db's Barracuda har varit på utställning i Avesta och blev BIR valp med HP och en strålande kritik! GRATTIS Kari!

Db's Agda var i Vänersborg på deras utställning och var enda boxern som fick EXC. GRATTIS Therese och Fredrik!


Affedottern Aglaias Dirty Diana har varit på utställning. I bollnäs blev hon BIM valp med HP och sedan Gävle där hon blev BIR valp med HP och sedan BIG3! GRATTIS Amanda!


Affe och jag har tävlat lydnadsettan. 123,5 poäng skrapade vi ihop utan platsen. Jösses va jag var nervös! Skakade så jag inte fick upp haken på kopplet. Men nu ska ja minsann ta kontroll över nerverna!


Sen har de varit mer tävlingar inplanerade men som jag fått avstå pga sjukdom hos hundarna och nu sjukdom hos mig. Så nu kan vi bara hoppas på att nästa halva av året blir bättre!


 

Db's Agda

 

Db's Barracuda

 

Aglaias Dirty Diana


Take Care!   

Skapa flashcards